Over Salarisbureau Bogaard

Vanuit het werken als salarisadministrateur en payroll consultant bij verschillende typen organisaties is de wens ontstaan een eigen salarisbureau te starten. Zo is in 2020 Salarisbureau Bogaard opgericht door Ranco Bogaard. Het doel? Het volledig uit handen nemen en ondersteunen van werkgevers bij de salarisadministratie. Met zijn kennis van alle veranderende wet- en regelgeving en verschillende salarispakketten kan hij niet alleen een advies goed onderbouwen maar ook helpen bij het implementeren. Ook bij tijdelijke vervanging van een werknemer kan Ranco direct inspringen.

Vanaf de zomer van 2022 is Pauline Todd een welkome aanvulling op het team. Als geschoolde loonadminstrateur kan zij u ondersteunen met alle aspecten van uw salarisadministratie.

Geïnteresseerd in wat we voor u kunnen betekenen als onafhankelijke en betrouwbare partner in uw salarisadministratie of op zoek naar een veelzijdige interim specialist?

Waarom Salarisbureau Bogaard?

Personeel is het belangrijkste kapitaal binnen uw onderneming. Dit begrijpen we bij Salarisbureau Bogaard als geen ander. Een correcte en tijdige salarisverwerking is van essentieel belang voor een goede verstandhouding.

Met ons kleinschalig team staan we voor persoonlijk contact en bent u bij ons geen nummer. We kennen u en uw bedrijf volledig en denken met u mee. Zo kunt u van ons meer verwachten dan ‘standaard’ het opmaken van loonstroken. Ook voor advies kunt u bij ons terecht. We zijn altijd flexibel en indien gewenst komen we bij u langs.

Professioneel en onderbouwd

Wij willen uw salarisadministratie voor u volledig verzorgen. Toch begrijpen we hoe belangrijk inzicht voor u is. Door onze samenwerking met Loket.nl ziet u al uw belangrijke data op één plek. Bij het uitbrengen van een advies berusten we ons altijd op data, wet en uw business.

NIRPA geregisteerde salarisprofessionals

Als salarisadministratiebureau zijn wij geregistreerd bij het NIRPA.

Ranco Bogaard

Wie is Ranco Bogaard?

Als salarisadministrateur bij verschillende bedrijven heb ik ondertussen een gedegen kennis opgebouwd van verschillende softwarepakketten, wet- en regelgeving en CAO’s die bij dit werk komen kijken. Jarenlange ervaring wijst uit dat persoonlijk contact zeer gewaardeerd wordt en dat ik over veel vraagstukken met u in gesprek kan gaan om tot een voor u werkbare oplossing te komen.

Pauline Todd

Wie is Pauline Todd?

Pauline was zo’n 25 jaar werkzaam in de horeca en dat op verschillende niveaus. Een ultieme beleving creëren voor haar gasten is altijd haar streven geweest. Ze heeft de mogelijkheid gekregen om kennis te maken met het salarisvak. In een korte periode heeft ze de opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) behaald. Pauline is heel erg gemotiveerd. Zich vastbijten in complexe vraagstukken ziet ze als een uitdaging en een bak aan levenservaring komt hierbij zeker ten goede.

Onze belofte: Een goed zicht op salarisadministratie

Als werkgever kunt u uw salarisadministratie uitbesteden. Zo dragen wij zorg voor een correcte, tijdige en allesomvattende salarisverwerking waarbij wij een pro-actieve houding innemen waarin we alle wijzigingen in wet- en regelgeving op de voet volgen en toepassen.

Niet alleen voor werkgevers zijn wij op allerlei manieren in te zetten. Ook voor u als accountants- en administratiekantoor zijn wij de geschikte partner. Als de salarisadministratie naar uw mening beter kan, professioneler maar ook veel gemakkelijker, kunnen wij u daarin begeleiden of ondersteunen.
Als interim salarisadministrateur kunnen wij voor een kortere of langere periode, zowel op locatie als hybride, salariswerkzaamheden tijdelijk overnemen of invullen, net waar er behoefte aan is.

Wilt u samenwerken met ons? Neem dan contact op.