Payroll is een term die verwijst naar het proces van het beheren van salarissen, belastingen en andere financiële aspecten van werknemers in een organisatie. Het omvat het berekenen en verwerken van salarissen, het inhouden en afdragen van belastingen en premies, en het bijhouden van andere gerelateerde financiële gegevens.

Payroll omvat verschillende elementen, zoals het bijhouden van de gewerkte uren van werknemers, het berekenen van het salaris op basis van uurloon of salarisschaal, het inhouden van belastingen en premies, het uitgeven van salarisbetalingen aan werknemers en het indienen van belastingaangiften bij de juiste instanties.

Referenties

Ranco heb ik leren kennen als kundig, gedreven, ondernemend en hartelijk. Door zijn brede kennis en actieve houding een fijn persoon om mee samen te werken!

CM Personal Finance
Claudia van Swaal-MaasCM Personal Finance

Ik heb Ranco leren kennen als een zeer behulpzame en deskundige (interim)collega. Ranco staat altijd klaar voor zijn collega’s en klanten. Ik heb de samenwerking en communicatie als erg prettig ervaren!

Van Ree HR Consultants
Geline ThoutenhoofdVan Ree HR Consultants

Met Ranco werk ik heel fijn samen. Ranco communiceert duidelijk waardoor iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Een harde werker die zeer kundig is!

Numblees
Sanne Kuhnen-ReichgeltNumblees