Payroll is een term die verwijst naar het proces van het beheren van salarissen, belastingen en andere financiële aspecten van werknemers in een organisatie. Het omvat het berekenen en verwerken van salarissen, het inhouden en afdragen van belastingen en premies, en het bijhouden van andere gerelateerde financiële gegevens.

Payroll omvat verschillende elementen, zoals het bijhouden van de gewerkte uren van werknemers, het berekenen van het salaris op basis van uurloon of salarisschaal, het inhouden van belastingen en premies, het uitgeven van salarisbetalingen aan werknemers en het indienen van belastingaangiften bij de juiste instanties.

Referenties

Aan Ranco kun je salarisadministraties met een gerust hart toevertrouwen. De kennis en kunde heeft hij in huis. Hij is tevens zeer behulpzaam en dat maakt hem een fijne interim collega.

Debbie Leurs

Inmiddels werk ik al geruime tijd samen met Ranco en zijn team. Het informele, directe en snelle contact spreekt mij zeer aan! Wij hopen nog geruime tijd gebruik te maken van jullie dienstverlening.

Smulders Administratie
Wesley SmuldersSmulders Administratie

Wij hebben Ranco leren kennen als een deskundig, betrouwbaar en betrokken interim administrateur. Ook niet beroerd een stapje harder te lopen. Kennis op veel terreinen van HR en salarisverwerking. Komt ook deskundig over en veel inlevingsvermogen.

Van Ree HR Consultants
Perry NoutVan Ree HR Consultants