Interim payroll professional
Door een verscheidenheid aan redenen zoals een zwangerschap of -tijdelijke- arbeidsongeschiktheid kan het voorkomen dat uw werknemer zijn of haar werk voor een bepaalde periode niet kan uitvoeren. Ook een overstap van softwarepakket, de jaarafsluiting, de opzet van het nieuwe jaar, het binnenhalen van een grote klant of een vakantieoverbrugging zijn allemaal voorbeelden van situaties waarin u extra handen nodig heeft op de salarisadministratie.
Het is aan ons de taak om u bij te staan als interim payroll professional en er voor te zorgen dat diverse werkzaamheden voortgezet kunnen worden. Zowel het verwerken en controleren van de salarisadministratie als het advies geven op verschillende vraagstukken behoren tot ons dienstenpakket. Door jarenlange ervaring als payroll professionals zijn we bedreven in de softwarepakketten Loket.nl, HR & Salaris Gemak (Unit4) en Nmbrs en hebben we een brede kennis wat betreft wet- en regelgeving en verschillende CAO’s.
Op interimbasis ondersteunen we niet alleen accountants- en administratiekantoren maar ook bedrijven die zelf hun salarisadministratie verzorgen.